Garantie en schade

Al onze vloerkleden hebben een fabrieksgarantie van minimaal 1 jaar. Lees hier de garantie- en servicevoorwaarden van Karpet24.nl.

De fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten van u als consument. Deze wettelijke rechten houden in dat het product datgene is of moet doen wat u als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Als een vloerkleed defect is bij aanschaf, dan kunt u deze in overleg met onze klantenservice binnen 14 dagen aan ons retourneren. Enkel in deze gevallen kunnen wij het beschadigde of niet naar behoren functionerende product inruilen tegen een nieuwe product. Neem hiervoor tijdig via de mail of telefonisch 010-2990860 contact met ons op zodat wij ook tijdig actie kunnen ondernemen.

Verkeerde Vloerkleed ontvangen

Zodra u de vloerkleed(en) hebt ontvangen controleer dan altijd eerst de artikel(en) of het de juiste vloerkleed is en of het onbeschadigd en compleet is afgeleverd. Is dit niet het geval, dan kunt u dat direct na ontvangst (het liefst binnen 2 dagen) aan ons melden via e-mail.
Wanneer u een verkeerde product heeft ontvangen dan moet u dat ook aan ons melden via e-mail.

Beschadigde Vloerkleed ontvangen

Zodra u de vloerkleed(en) hebt ontvangen controleer dan altijd eerst de artikel(en) of het onbeschadigd of beschadigd is afgeleverd.