Klachten

Heb je een klacht over het product of over de website, kun je ons eenvoudig via het contact formulier een bericht sturen. Nadat wij de klacht hebben ontvangen en verwerkt, zullen wij ons uiterste best doen om je binnen 14 dagen een antwoord te sturen.
Een klachtbrief kan je sturen naar:

Firma:Ikses (Karpet24.nl)
t.a.v. Manager Klantenservice
Vareseweg 135
3047AT Rotterdam

Je klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen door onze klantenservice behandeld. De klantenservice stelt je hiervan dan tijdig op hoogte. Als je vindt dat je klacht door ons niet snel of grondig genoeg behandeld is, kan eveneens een klacht worden ingeidend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website op Nederlandse Thuiswinkel Organisatie www.thuiswinkel.org. De klacht wordt dan zowel naar Karpetexpert als naar de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie gestuurd.
Mocht uw klacht naar uw mening niet goed opgelost worden dan kunt u uw klacht bij de Stichting Geschillen Commissie indienen. We verwijzen u daarvoor naar www.sgc.nl

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)