Binnen NL op werkdagen voor 12.00 besteld, zelfde avond in huis.

Binnen NL op werkdagen voor 23.59 besteld, morgenavond in huis (werkdag).

Binnen België op werkdagen voor 18.00 besteld, morgen in huis (werkdag).

Klachten

Heb je een klacht over het product, onze dienstverlening of over de website, kun je ons eenvoudig via het contact formulier een bericht sturen. Nadat wij de klacht hebben ontvangen en verwerkt, zullen wij je binnen 14 dagen een antwoord te sturen. Als een klacht een voorzienbaar langere verwekingstijd vraagt, krijg je binnen de termijn 14 dagen een antwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoering antwoord kan verwachten.
Een klachtbrief kan je sturen naar:

Firma:Ikses (Karpet24.nl)
t.a.v. service/dienstverlening
Vareseweg 135
3047AT Rotterdam

Je klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen door onze klantenservice behandeld. De klantenservice stelt je hiervan dan tijdig op hoogte. Als je vindt dat je klacht door ons niet snel of grondig genoeg behandeld is, kan eveneens een klacht worden ingeidend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website op Nederlandse Thuiswinkel Organisatie www.thuiswinkel.org. De klacht wordt dan zowel naar Karpetexpert als naar de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie gestuurd.
Mocht uw klacht naar uw mening niet goed opgelost worden dan kunt u uw klacht bij de Stichting Geschillen Commissie indienen. We verwijzen u daarvoor naar www.sgc.nl

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)